Skip to main content

Comisia trimite o cerere de informații către Meta în temeiul Regulamentului privind serviciile digitale

Astăzi, 1 martie, Comisia a trimis către Meta o cerere oficială de informații în temeiul Regulamentului privind serviciile digitale.

Comisia solicită Meta să furnizeze mai multe informații privind abonarea la opțiunea „fără reclame”, atât pentru Facebook, cât și pentru Instagram. Meta ar trebui să furnizeze, în special, informații suplimentare cu privire la măsurile pe care le-a luat pentru a-și respecta obligațiile referitoare la practicile publicitare, sistemele de recomandare și evaluările riscurilor legate de introducerea opțiunii de abonare respective ale Facebook și ale Instagram.

Detalii în comunicatul de presă.

Articole similare

Combaterea dezinformării: Reprezentanța Comisiei Europene în România organizează cu sprijinul influencerilor campania „Is this trUE?”

 În eforturile de a combate fenomenul dezinformării, Reprezentanța Comisiei Europene în România desfășoară campania „Is this trUE?” cu ajutorul unor influenceri cunoscuți. Scopul campaniei este de a crește gradul de conștientizare al cetățenilor cu privire la dezinformare, având în vedere anul electoral 2024 și contextul internațional marcat de războiul Rusiei împotriva Ucrainei. 

Intră în vigoare noi norme privind publicitatea cu caracter politic

Astăzi, 9 aprilie, intră în vigoare noi norme europene care stabilesc standarde comune pe piața internă în ceea ce privește transparența și vizarea unui public-țintă în publicitatea politică.

Comisia lansează apelul la candidaturi pentru Observatorul lanțului agroalimentar al UE

 Crearea acestui observator, care va analiza costurile de producție, marjele și practicile comerciale, a fost anunțată la jumătatea lunii martie ca fiind una dintre măsurile de consolidare a poziției fermierilor în cadrul lanțului de aprovizionare cu alimente și de întărire a încrederii între toți actorii de-a lungul acestui lanț.