Skip to main content

“Comunic să relaționez” sau cât de importantă e relaționarea și comunicarea în orice domeniu am activa

Tinerii înscriși în programul „Competențele viitorului” au avut parte de training-ul „Comunic să relaționez” realizat de partenerii noștri de la Romarketing. Scopul întâlnirii a fost ca tinerii înscriși în programul „Competențele viitorului” să descopere cât de importantă e relaționarea și comunicarea în orice domeniu de activitate ar urma să activeze. 

Participanții au aflat care sunt barierele de comunicare și care sunt metodele prin care le putem depăși. Indiferent de domeniul în care vor lucra, relaționarea și comunicarea sunt indispensabile. Pentru a-și atinge potențialul maxim, trebuie să se cunoască foarte bine și să îi înțeleagă pe cei din jurul lor pentru că doar astfel vor reuși să comunice eficient, în funcție de interlocutor și nu doar pentru a informa, ci pentru a consolida relații.

Tinerii și-au descoperit punctele forte și au avut ocazia să înțeleagă cum îi văd și cei din jurul lor. Au realizat cât de importantă este relaționarea și comunicarea. Mulțumiri Romarketing pentru implicarea în programul „Competențele viitorului”. Mulțumiri și tinerilor înscriși la training, pe care îi așteptăm și la următoarea întâlnire, în care vor descoperi ”Tehnica și Arta Livrării Discursului” cu Mihaela Tatu.

Află mai multe despre programul „Competențele viitorului” din link-ul de mai jos:

https://fundatiacomunitaraoradea.ro/categorie/evenimente/competentele-viitorului/

„Competențele viitorului” este un program creat de Fundația Comunitară Oradea, alături de Centrul EUROPE DIRECT Oradea, menit să contribuie la dezvoltarea personală și profesională a tinerilor în contextul în care anul 2022 este #Anuleuropeanaltineretului.

Articole similare

Combaterea dezinformării: Reprezentanța Comisiei Europene în România organizează cu sprijinul influencerilor campania „Is this trUE?”

 În eforturile de a combate fenomenul dezinformării, Reprezentanța Comisiei Europene în România desfășoară campania „Is this trUE?” cu ajutorul unor influenceri cunoscuți. Scopul campaniei este de a crește gradul de conștientizare al cetățenilor cu privire la dezinformare, având în vedere anul electoral 2024 și contextul internațional marcat de războiul Rusiei împotriva Ucrainei. 

Intră în vigoare noi norme privind publicitatea cu caracter politic

Astăzi, 9 aprilie, intră în vigoare noi norme europene care stabilesc standarde comune pe piața internă în ceea ce privește transparența și vizarea unui public-țintă în publicitatea politică.

Comisia lansează apelul la candidaturi pentru Observatorul lanțului agroalimentar al UE

 Crearea acestui observator, care va analiza costurile de producție, marjele și practicile comerciale, a fost anunțată la jumătatea lunii martie ca fiind una dintre măsurile de consolidare a poziției fermierilor în cadrul lanțului de aprovizionare cu alimente și de întărire a încrederii între toți actorii de-a lungul acestui lanț.