Skip to main content

Despre tranziția digitală cu Chief Technology  Officer-ul Mobiversal, Tudor Andrei Marinescu

| EUROPE DIRECT Oradea |

Ne bucurăm să lansăm nou interviu din seria Expert Talk, pein care își propune să aducă în fața publicului bihorean oameni cu experiență și cunoștință în diverse domenii de interes pentru Uniunea Europeană.

În acest nou material abordăm tema digitalizării pe plan local. Beatrice Bungo, Managerul de Comunicare al Fundației Comunitare Oradea discută cu Tudor Andrei Marinescu, Chief Technology Officer al Mobiversal,  expert cu o lungă carieră în sectorul technplogic și în dezvoltarea de noi aplicații.  Cei interesați să vizioneze interviul, pot afla părera domnului Marinescu despre ce presupune un proces de digitalizare sănătos al administrației locale, respectiv care ar fi premisele unei colaborări eficiente între sectorul public și sectorul privat, în vederea accelerării procesului de digitalizare.

În cadrul interviului dezbatem  și subiecte adiacente precum potențialul inteligenței artificiale, respectiv posibile metode de a o canaliza în scopuri constructive, gestionând dezvoltarea acesteia. Totodată urmăritorii vor avea prilejul de a asculta o evaluare onestă a sectorului IT din Oradea, în context național și european. În final, dialogul se îndreaptă spre impactul digitalizării și a fenomenelor asociate asupra pieței muncii.

Seria interviurilor „Expert Talk” reprezintă un proiect al Centrului EUROPE DIRECT Oradea, program al Fundației Comunitare Oradea. Programul în cazuă are ca scop informarea comunității bihorene cu privire la activitatea și prioritățile Uniunii Europene.

Interviul integral poate fi vizionat pe canalul de YouTube al Fundației Comunitare Oradea, la linkul de mai jos:

https://youtube.com/watch?v=Mbc6S-cjFQ0%3Fsi%3DkSu1_NkKQ3GhM1t4

Articole similare

Combaterea dezinformării: Reprezentanța Comisiei Europene în România organizează cu sprijinul influencerilor campania „Is this trUE?”

 În eforturile de a combate fenomenul dezinformării, Reprezentanța Comisiei Europene în România desfășoară campania „Is this trUE?” cu ajutorul unor influenceri cunoscuți. Scopul campaniei este de a crește gradul de conștientizare al cetățenilor cu privire la dezinformare, având în vedere anul electoral 2024 și contextul internațional marcat de războiul Rusiei împotriva Ucrainei. 

Intră în vigoare noi norme privind publicitatea cu caracter politic

Astăzi, 9 aprilie, intră în vigoare noi norme europene care stabilesc standarde comune pe piața internă în ceea ce privește transparența și vizarea unui public-țintă în publicitatea politică.

Comisia lansează apelul la candidaturi pentru Observatorul lanțului agroalimentar al UE

 Crearea acestui observator, care va analiza costurile de producție, marjele și practicile comerciale, a fost anunțată la jumătatea lunii martie ca fiind una dintre măsurile de consolidare a poziției fermierilor în cadrul lanțului de aprovizionare cu alimente și de întărire a încrederii între toți actorii de-a lungul acestui lanț.